Min Kånken



Een paar citytrips verder en ook een paar kleine rug pijntjes verder heb ik besloten om mijn postman bag niet meer te gebruiken...ik stak daar ook altijd veel te veel in, en op onze citytrip vorig jaar heeft mijn rug toch wel wat afgezien. Maar ik heb niet lang moeten zoeken achter een alternatief ;)....de kånken classic, een klassieke rugzak met vintage look!
Kånken werd gelanceerd in 1978 ( Zweden ) om de rug van schoolkinderen te sparen en is op de dag van vandaag nog altijd het originele model. Ze zijn ondertussen wel al wat uitgebreid in verschillende grootte en kleuren. Het is uiteindelijk een heel goede keuze van rugzakje voor school, uitstapjes of om met de fiets naar het werk te gaan, daar de stof heel duurzaam ( G 1000 ) en ook waterdicht is. De indeling bestaat uit 1 groot hoofdvak met een grote opening, 2 zijvakken, en een zak met een rits aan de voorkant. Handgrepen bovenop en nauwe , soepele schouderriemen. Shoulder straps kunnen misschien wel handig zijn voor het zomer seizoen - deze moeten wel apart besteld worden. En het logo dient als reflector.
Een heel praktisch rugzakje en een gamma van kleuren dat het kiezen niet gemakkelijk maakt. Laat mij weten wat je gekozen hebt op www.fjallraven.com/kanken of in uw dichtsbijzijnde outdoor shop!

Een rechte rug is een blije rug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten