Handmade by CosÏne

Nog op zoek naar een leuk make-up tasje of toilettasje? Wel..dan heb ik voor jullie de pre-view van een mooie handmade tasjes-collectie van mijn super creatieve oppas!


Ik heb altijd heel veel bewondering voor mensen die met een bepaalde vlotheid iets moois kunnen maken, helaas bezit ik zelf niet veel creatieve kwaliteiten, ;) en daarom zet ik graag creatieve mensen in de bloemekes :) met een leuk blogartikel!  Indien er interesse is mag je gerust Ine contacteren. Zij beschikt zelf over een gans gamma stofjes, maar je kan haar gerust een eigen stofje geven en dan maakt zij er iets moois van!

Er zijn 2 modellen in het gamma :

 * klein : b :  21  h : 14  d : 6.5
 * groot : b : 27  h : 18  d : 8

En de prijs varieert van 10 tot 20 euro.


Contactgegevens van Cosaert Ine ( CosÏne ) : 

* inecosaert@hotmail.com

* 0479/477.236


                            * Being creative is not a hobby, it's a way of life! *
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten