Sun-Smart Technologie

Mijn blauwe pot en ik zijn in warme dagen onafscheidelijk! Ik heb een gevoelige huid voor de zon,soms met allergische reactie en daarom zijn goeie, degelijke produkten héél belangrijk voor mij, én misschien voor nog meer mensen die kampen met gevoelige huidjes. Ik heb het hier nu vooral over het gezicht en de décolleté.
Ik gebruik het  al een paar jaar en ik ben er super tevreden over, de Sun Protection Compact Foundation SPF30 van Shiseido.


Zoals je ziet op de foto, een super handig meeneemformaat. Een handige poederfoundation die gemakkelijk aan te brengen is, licht van textuur, en geeft een natuurlijk mat make-up resultaat. Bij warme temperaturen is het transpiratie- en vetbestendig, en ook nog eens water-resistant! Wat handig is als je wilt gaan zwemmen op vakantie. Een groot voordeel is ook dat je het gemakkelijk kan bijwerken zonder uw handen vuil te maken. geen vette handjes!  Als basis gebruik ik altijd mij gebruikelijke dagcréme - soms ook met SPF- en bij het bijwerken is het misschien wel beter om eerst wat transpiratie en vocht te verwijderen met een doekje, en dan lichtjes wat bij deppen met het sponsje, werk daarbij altijd van het midden naar buiten.
Pijskaartje is 34.00 Euro, en bestaat uit verschillende kleurtinten. Ik gebruik SP60.

Laat de zon  maar schijnen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten