Osprey 24

Nà een paar rugzakken te hebben uitgetest voor mezelf, kan ik zeggen dat ik bijna mijn keuze heb gemaakt. Ik ben nog een klein beetje aan het nadenken, er zijn nog een paar dingen waar ik aan twijfel, maar het zijn echter kleine futuliteiten.
Ik laat mij echter inspireren door mijn collega die een goeie, degelijke dames dagrugzak heeft aangekocht van het merk Osprey.


De packs van Osprey (Amerikaans) onderscheiden zich door het draagcomfort en het Straight Jacket (dwangbuis)- systeem. Zoals je kan zien op de foto. Dit wil eigenlijk zeggen dat de gehele rugzak altijd en éénvoudig te comprimeren is met behulp van enkele gespen. (model Sirrus) De pack bestaat uit 1 groot compartiment en 1 of 2 kleinere vakjes voor kleine, praktische dingen in op te bergen.


Aan de heupriem zijn er ook kleine opbergzakjes die gemakkelijk bereikbaar zijn, meshvakken aan de zijkanten voor de drinkfles, en er is ook de mogelijkheid voor het gebruik van een camelbag.. Tevens is er een stow on the go stokken bevestiging en een voorziening voor een ijsbijl.


Op de rugzijde is er een speciaal frame dat ervoor zorgt dat de tas nooit tegen de rug duwt, met airspeed trampoline mesh, die er voor zorgt dat de rug droog blijft.
De rugzak is ook voorzien van een regenhoes in een mooi groen kleurtje!

De ultieme dames dagrugzak om mee te nemen op reis voor kleine trekkingstochten waar je  genoeg reservekledij, water en proviand kan in stoppen. Maar kan ook voor gewone doeleinden gebruikt worden want zo een mooie rugzak laat je toch niet in je kast hangen toch?

www.ospreypacks.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten