Lowa Renegade, fruits of summer



Ik heb er een beetje lang moeten om wachten, maar ik heb ze nu eindelijk in mijn bezit: mijn nieuwe wandelschoenen van Lowa.
Om zijn 90-jarig jubileum te vieren heeft Lowa de Renegade Gtx in 4 verschillende kleuren op de markt gebracht (groen,geel,oranje en een soort van fushia). Wat ik alleen maar kan toejuichen, want ik hou van kleur....en als je op de wand van de wandelschoenen kijkt zie je alleen maar 1 kleur en dat is bruin. Dus bij deze gelegenheid heb ik mijn wandelschoenen in het oranje aangekocht, de kleur valt heel goed mee en ze staan natuurlijk ook wat 'fashionable'.


De Renegade is een klassieker onder de bergschoenen, ideaal voor lichte bergwandelingen als voor gewone daguitstapjes waar enig comfort welkom is, en die geschikt zijn tegen hevige regenbuien. De schoen heeft een super goede pasvorm en heeft een uitneembare zool wat ideaal is voor steunzolen, wat bij mij een noodzaak is.
Wat ook heel belangrijk is om te weten is dat het zeker ' a must do ' is om nieuwe wandelschoenen enige tijd om voorhand in te lopen, en dit zeker bij hogere wandelschoenen, die kunnen in het begin wat pijn geven op het scheenbeen, en zo word je ook de schoenen wat gewoon.

Ik ben ze dus nu aan het in-stappen en hoe meer ik ze aan heb hoe minder ik ze wil uitdoen, ze zitten écht heel comfortabel. Natuurlijk hoort bij een wandelschoen een goede wandelkous, een kleine investering mét een grote meerwaarde. (géén katoen dragen, maar polyester of wol)

Veel wandelplezier!

www.lowa.de



Geen opmerkingen:

Een reactie posten