Wall of Fail

Ik hou van fotografie maar ben in vergelijking met mijn partner in crime een 'amateur' zoals ze zeggen in de volksmond...ik doe vooral aan smartphone-fotografie en als je dat echt goed wil doen is dat niet zo gemakkelijk. Ik doe heel hard mijn best om mooie foto's te maken en ze te bewerken zo naturel mogelijk. Nu...lieve vrienden heb ik een wedstrijd gevonden waar ik eens heel hard mijn best 'niet' moet doen...FOMU wants your worst picture! Bezorg uw fail foto voor 17 juli en bewonder je eigen werk op de Wall of Fail!


Meedoen aan een leuke foto-wedstrijd is dus de boodschap! Hoe meer dislikes, hoe mooier de prijs!
De 3 winnende foto's worden op groot formaat geprint en tentoongesteld vanaf Museumnacht op 6 augustus. Wat kan je winnen? Een mooi prijzenpakket met 3 tools om je fotografieskills te verbeteren, een polaroidcamera, een ministatief en een boekje voor dummies.

Alle info kun je vinden op : www.fotomuseum.be/walloffail.html

* Capture the good times! *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten