Campers & Caravans

Altijd al willen rondtrekken in een camper en/of willen logeren in een caravan, maar je weet niet waar je de juiste informatie kan vinden? Dan heb ik , lieve lezers, een toffe tip voor jullie!


Het leuke aan het werken in een outdoor-shop is natuurlijk de massa's informatie van klanten die je ontvangt...én juist daaruit kan ik heel veel inspiratie halen. We hebben in Gent ook heel wat Nederlanders over de vloer en van hen kreeg ik de volgende tips voor trips mee, want als er iemand kampioen is met de caravan zijn het wel de Hollanders....n'est ce pas?


Let's hit the road...met een unieke, goed onderhouden camper of caravan die je rechtstreeks kunt huren van de eigenaar via de site www.camptoo.nl. Van gezin campers tot luxe campers tot grote caravans...het aanbod is groot. Het principe kan je eigenlijk vergelijken met Airb&b, daar het ook gaat om het 'sharen' van een eigendom van iemand anders. Het aanbod kun je dus ook filteren op welke soort camper je wenst, de afhaallocatie, de prijs per nacht, het aantal personen....én natuurlijk volgt er ook een controle op uw rijbewijs. Er is wel een strenge selectieprocedure, en ieder voertuig wordt goed gecheckt en schoon afgeleverd!


Dit is iets dat zéker een plaats krijgt op mijn bucket-list, die ondertussen blijft groeien...Mensen die ervaring hebben met deze manier van reizen mogen altijd een comment nalaten op de blog...hoe meer informatie, hoe beter! Ook nog eens bedankt aan mijn Nederlandse klantjes voor het delen van deze leuke reistip!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten