BloomOn for Christmas!

Terwijl ik voor ieder van het gezin het passende geschenkje aan het zoeken was...heb ik mezelf getrakteerd op een abonnement 'waanzinnige' bloemen van BloomOn!  Ik had deze zomer al een paar keer advertenties van hen gezien met de vermelding dat ze ook bloemen zouden leveren in Antwerpen en Gent, voordien was dit enkel in Nederland. Ik zelf ben niet iemand die vlug een aankoop on-line doet maar voor het bloemen-abonnement ben ik wel bezweken...BloomOn bezorgt je de mooiste bloemen direct van de kweker bij jou aan huis. Iedere keer andere bloemen, vers van de kweker, simpel en een super stijlvol boeket...stylisten die werken met kleuren en creaties van het seizoen...wat wil een mens nog meer? Ik had/heb het er voor over... and I love it! Als ik kijk naar mijn mooi boeket krijg ik een shot van instant happiness! Natuurlijk heb ik er mooie foto's van genomen, dan kunnen we samen genieten :) !








Wat heb ik nu besteld? Als je op de site van BloomOn kijkt zul je zien dat je kan kiezen tussen 3 formaten. Small, medium en large. En ook 3 levermomenten gaande van wekelijks, 2 wekelijks of maandelijks. Met als levering 's avonds of overdag. Ik heb gekozen voor small model met maandelijkse levering. De prijs voor een small boeket is 21.95 ( betaald met Pay pall ) en de vaas was gratis door de X-Mas actie ( anders 15 euro ).  De dag voor levering heb ik een sms ontvangen met het leveringsuur, ik heb voor 's avonds gekozen. De bloemen werden bij mij probleemloos, en in goede staat geleverd. De emmer en de leveringskosten krijg je er ook gratis bij :)
Ondertussen leer ik ook de namen van de bloemen kennen. In dit prachtig kerstboeket zit onder ander de Rosa Sweetness ( een tweekleurige roos ) , de Amaryllis Hercules, een bloem van dit seizoen en een extra vleugje kerst met de Pinus Mugho ( een dennentak ) én natuurlijk de Ilex Verticilata, de takken met de rode besjes.


* I must have flowers, always, and always...*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten