Glorieuze ballen

Ik moet het eerlijk toegeven, ik ben geen held in de keuken. Of laat het mij zo zeggen, ik probeer toch altijd mijn best te doen om te kokkerellen, maar ik bezit nu éénmaal niet die kwaliteit. Daarom zoek ik ook altijd naar de gemakkelijkste oplossing! :)
Deze keer heb ik het gevonden in het nieuwe eethuis Balls & Glory in de Jacobijnenstraat in Gent. Zo nieuw is het concept nu ook weer niet, maar ze zijn verhuist naar een nieuwe pand,  op een - voor mij - super goeie ligging.
Je kunt er natuurlijk gezellig tafelen maar ze hebben er ook een toog met al die lekkere verschillende ballen... zelfs de saus en de stoemp kan je er kopen! En niet te vergeten hun lekkere huisgemaakte limonade.





Moeilijk is het niet, je steekt gewoon de ballen een 1/2 uurke in de oven, ondertussen maak je 'zelf ' je eigen huisgemaakte stoemp klaar of een frisse salade...en klaar is kees!

Mijn voorlopige top 3 : champignons/truffel
                                       kip/spinazie
                                       kervel/spek

Smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten