Beach Run Koksijde

De beach-run van Koksijde is ondertussen aan zijn 39ste editie toe maar voor mij (437)  en loopmaatje Astrid (435) onze 1ste keer :) Wij zijn ondertussen al bijna 1 jaar vaste members van het Gent Running Team en wilden dat eens bewijzen met deze beach-run in onze geliefde badplaats Koksijde. In ons team lopen we ondertussen nu al  9 à 10 km, alhoewel voor deze run speelden we liever op safe - 5 of 10 km - én hebben we ons ingeschreven voor de 5 km. Wat bij deze een wijze beslissing was... want lopen op het harde zand is op zich geen probleem,  maar de weg terug naar boven door het mulle zand was toch wel een klein beetje sterven!







Lopen langs de zee is voor mij het zaligste wat er is, in mijn habitat, de energie dat je hier krijgt is ongelooflijk. Jammer genoeg kan ik dat niet veel doen, maar gelukkig lopen we met het Gent Running Team ook veel in de natuur en dat maakt veel goed. Waarvoor dank!

Als Think Pink gemeente zal er 1 Euro per deelnemer worden geschonken aan Think Pink. Mijn deelname daarin is voor steun voor ex-collega Raquel.


* Make it fun while you run! *

Fotografie : De Laender Pascal 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten