Start to meditate

Af en toe eens mediteren bij een yogales, het hoort erbij, en éénmaal als je het gewoon bent kan je er niet meer zonder. Daarom vroeg ik me dan ook af welk effect een langere meditatie zou hebben op mij? Ik heb mij daarom nu -met een klein hartje- ingeschreven voor een workshop Meditatie met Johan Louncke bij YOC. Nu... hoe meer de datum in zicht komt des te meer ik mij afvraag of mij dat wel gaat lukken? Maar.. ik heb er wel zin in omdat ik in mijn drukke leven - ondanks de yoga - dat ene rustpuntje zoek en niet vind... vooral voor mezelf en ook naar anderen toe... kan de diepe stilte van het mediteren mij tot innerlijke rust brengen? Ik heb dan ook alle vertrouwen in lesgever Johan Louncke, met al de goeie recensies dat ik al gelezen heb over hem komt dit zeker tot een goed einde!

Ik denk vooral dat ik zo zal beginnen :)


En... hopelijk zo zal eindigen :)


Voor mensen die ook van nieuwe uitdagingen houden en dit ook eens willen uitproberen, er zijn voorlopig nog 3 plaatsen vrij... klik op bovenstaande link voor meer informatie.

* Namasté *

1 opmerking:

  1. Deze workshop is voor mij zeker voor herhaling vatbaar... heel veel bijgeleerd en Johan is een heel inspirerende man om naar te luisteren. Het stilzitten is inderdaad moeilijker dan het mediteren zelf maar gelukkig was er ook nog actieve meditatie :)

    BeantwoordenVerwijderen