Petite Passport

Whoop, whoop...wat zit er in mijn brievenbus? Een leuk pakje van Petite Passport, dat kan alleen maar goed nieuws zijn :) Een late maar superleuke attentie van mijn gezin voor mijn verjaardag!
Petite Passport is een heel mooie reis website van Pauline Egge. Zij heeft Petite Passport opgericht in 2010, is reis journalist, fotografe & blogger voor o.a Marie-Claire, Condé Nast Traveller, Vogue.... Iemand die dus heel graag de wereld rond reist, en voor ons leuke, stijlvolle adresjes en hotspots uitzoekt. Wil je wegdromen, kijk dan zeker op haar website, je kan er reizen van Australia tot de U.S.A en heel veel ideeën opdoen. Je kan er ook reisgidsen bestellen, er is de online versie of de printed versie in een heel praktisch A5 formaat en gedrukt op een heel stevig papier.


De keuze van mijn gezin is Amsterdam geworden, een kleine subtiele hint van de dochter veronderstel ik :) maar er is ook New York en Copenhagen...een kleine subtiele hint van mij dan...


De boekjes zijn in 3 categorieën onderverdeeld met telkens bij ieder adres een leuke foto, beknopte informatie, openingsuren en het adres van het pand. De locaties kun je ook gemakkelijk terugvinden in het mapje achteraan de gids. En ik kan u nu al zeggen dat het kiezen niet gemakkelijk zal zijn...iedere pagina ziet er uit om te proberen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten