Flower Power Festival

Vandaag 22.04 is de officiële opening van de Gentse Floraliën in de stad. Ik vermoed dat iedereen op de hoogte is...er werd zéker voldoende reclame gemaakt!  Helaas heb ik voor het moment tijd tekort om er naar toe te gaan én om alles op mijn gemak te bekijken...maar als buurtbewoner ( wij wonen in de buurt van de Bijloke en het Citadelpark ) kregen wij de kans om op woensdag 20.04 een ticket te kopen voor 5 euro...Hoera! Een soort avant-premiére ticket die enkel geldig was in de namiddag. Mijn dochter en ik hebben daar natuurlijk gebruik van gemaakt, al was onze tijd enorm beperkt. Van de 4 stadslocaties hebben we er 2 kunnen doen, namelijk de Bijlokesite en het Citadelpark. Ondertussen heb ik mijn best gedaan om er leuke sfeerbeelden te nemen én gelukkig was het zonnetje van de partij. Wij hebben alvast genoten van het floraal paradijs in onze woonbuurt...een dynamisch stadsfestival van geuren en kleuren voor klein en groot...welkom in onze bloemenstad Gent!






 

Zin gekregen om de Floraliën te bezoeken? Dit kan nog tot en met zondag 1.05. Telkens van 8 uur tot 22 uur ( laatste toegang om 21.00 uur ) .
Alle info kun je vinden op : ww.floralien.be  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten