BloomOn in januari

Het geluk zit'm in kleine dingen...Find joy in the ordinary!  Mijn geluk kon inderdaad niet op toen ik bericht kreeg van mijn maandelijkse levering door BloomOn!  Altijd de mooiste bloemen in huis, rechtstreeks van de kweker geleverd tot bij jou aan huis...zaaaalig!  Dit keer is het een speelse bos bloemen met een Hollands tintje daar er 2 tulpen ( o.a. de Tulipa Salmon Parrot ) inzitten. En tevens ook een mooie combinatie van winter en voorjaar door de mix van winterse takken met zachte pastelkleurige bloemen. Geniet met mij mee!


Op de foto zie je het small formaat = 45 cm. In dit boeket zitten er ook 2 rozen bij, nl. de Rosa Miss Piggy, een prachtige roos in oranje en roze tinten én de Rosa Esperance, veel blaadjes, groots en in een steeds lichter wordende roze kleur....héél mooi! Over enkele dagen gaan de bloemen nog meer open, ik verwacht een ware kleurexposie! 




Een BloomOn-weetje : in de vaas doet de tulp helemaal haar eigen ding. De bloem groeit namelijk, in tegenstelling tot andere bloemen, in de vaas verder. De steel kan een beetje krom groeien, dus af en toe de tulp herschikken is een goed idee! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten