Koksijde

Back to my roots!

Regelmatig gaan we eens uitwaaien in mijn geboortestad Koksijde. Genieten van een terraske doe ik steeds bij tea-room/restaurant Chopin. Men heeft er een uitgebreide drank- en menukaart en alles wordt er gemaakt door de vrouw des huizes. De bediening er supervlot en vriendelijk. Laat u niet afschrikken door het ietwat oudere publiek, het zijn de anciens/locals die er graag vertoeven! Zeker uitproberen!


tea-room / restaurant Chopin   Koninklijke Baan 155

Wat zeker ook een aanrader is zijn de leuke juweeltjes van Madame Hu. Iedere keer als ik in Koksijde ben moet ik daar gewoon naartoe (en ondertussen ook dochterlief). Oorbellen, sjaaltjes, leuke tasjes, haarpinnen en nog veel meer en allemaal met een Aziatische twist.

Madame Hu   Westendestraat 6

De Golf au Petit Bois is er al van in mijn kindertijd en blijft altijd leuk om naartoe te gaan. Nu natuurlijk met het ganse gezin.





2 opmerkingen: